Macs in Media

Eine Geschichte über dumme Kommentare und warum Macs in Media nie wieder eine Kommentarfunktion haben wird

Nachdem ich den iPhone 3GS vs. Motorola Droid Artikel auf TechCrunch durchgelesen habe, machte ich einen kurzen Ausflug in die Kommentare. Folgendes kam dabei heraus.

Erster Kommentar:

“Being that I’m only human, it is absolutely impossible for me to be 100% objective when comparing two phones. Thus, my only option is to be as transparent as possible.”

Here’s a very subjective thought: That’s f***ing stupid.

Zweiter Kommentar:

The fuck? How is that at all wrong? There is no such thing as objectivity in journalism when you start talking about whether you like one thing over the other. We’re talking about opinions here after all. Opinion will ALWAYS be affected by personal bias of one sort or another.

Dritter Kommentar:

Here’s a very subjective thought: Rob’s f***ing stupid.

Ja, und jetzt? So etwas muss man sich nicht antun. Man sollte lieber gar nicht erst tiefer scrollen oder gleich das exzellente Readability-Skript benutzen.